Hei - blir du med?
Vi lærer sammen i praksis. Nå i mai og juni blir det ute-aktiviteter. Så, plante, høste, luke osv. Vi lager sirup, tørker, skravler og prater.
Vi blir kjent!
Vi skaper nye relasjoner sammen, og bygger relasjonene sterkere, ved å gjøre ting sammen. Utfordringer og mestring. Samarbeid og tilhørighet.
I juli blir det kanskje noen åpne dager, det kommer vi tilbake til.
Håper vi starter opp igjen til høsten.
Blir du med?